هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

هستی مامان و بابا

7

1391/10/16 23:51
نویسنده : سهیلا
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ببخشید که پست 7 ماهگیتو با 2 ماه تاخیر میزارم مامانی 

بزار به حساب دست تنها بودنم و کلی کار که به خاطر شیطنتای شما خوشگل خانوم که نمیرسم به موقع انجام بدم . خوب اینم از عواقب مادر شدنه که سوای تمام بی نظمیاش که کم هم نیست  خیلی خیلی شیرینه و دلچسب 

عزیز دل مامان شما 7 ماهگیت رو با واکسن و تب و یه سرماخوردگیه مختصر شروع کردی و به جز 4 روز اولش که خیلی هم سخت بود بقیه ی این ماه رو حسابی آتیش سوزوندی و کما فی سابق دلبری کردی و دل همه رو بردی اون دور دورا چشمک

غذا خوردن رو شروع کردیم با کمک مامان من و شما همه چی دوست داری غیر از فرنی . آب گوشت و میوه خیلی دوست داری و بقیه غذاهارو به تدریج به رژیم غذاییت اضافه کردیم اما چندان میلی نشون نمیدی و همچنان فقط آب گوشت دوست داری و دیزی خور شدی حسااااااااااااابیماچماچ

زرده تخم مرغ هم به اندازه 1/20 شو میخوری و بعدش حالت به هم میخوره 

ترشیجات دوست داری مثلا پرتقال رو با ولع میخوری اما ما هنوز این میوه رو تو رژیمت نداریم و فقط چند بار همینجوری دادیم خوردی. 

از آبمیوه ها هم سیب رو با اشتها میخوری البته خیلی کم 

و همچنان مشکل آبمیوه خوری تو شیشه شیر رو هم دارم کاش شیشه شیر میگرقتی و بیشتر میخوردی ولی چون با لیوان میخوری خیلی کم میخوری عین آب ولی خوب شایدم هیچ ربطی نداشته باشه یول

خوابت هم که افتضاحه خیلی بد خوابی .شبا تا 1 و 2 بیداری و بازی میکنی و صبح هم تا 10 و 9 خوابی دارم تلاش میکنم ساعت خوبتو تنظیم کنم خیییلییی سخته 

باید از مامانای با تجربه کمک بگیرم لطفا راهنماییم کنید دیگه واقعا بحرانی شده شرایطم شبا عملا از 11 به بعد من گیج خوابم بس که خسته ام اوهکلافهاما خانوم خانوما تازه چه چه میزنه و تا خود 1 و2 میخونه و بازی میکنهقهقهههورا

در مورد مهارتهای حرکتی هم که از هفته اول مهر ماه میشینی و از اواخر مهر هم تلاش برای چها دست و پا رفتن رو شروع کردی اما هنوز نتیجه ای نداشته و فقط عقب عقب میری و زود هم خسته میشی

آخر این ماه وزنت 11:5 بود 

قربون دخمل خوشگلم برم من مامانی 

خدا رو هزار بار شکر که عسلی مثل تورو به منو بابایی هدیه داد و تا دنیا دنیاست مارو شکر گذار خودش کرد لبخندقلببغلماچ

خدایا همه کوچولوهارو در پناه خودت سالم و شاد حفظ کن 

مژه

و اما عکسای 7 ماهگی هستی جونم 

 

 

 


 

اومدم وب هستي جونو ديدم قالبش پريده فعلا اين و گذاشتم

تا سر فرصت يه خوشگلش و بزارم

           خاله ساناز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Maryam
3 دی 91 19:25
قربون اين دختر خوشگل و تپلي سهيلا جان پرتقال خيلي زوده .ايجاد حساسيت مي كنه
فرناز/مامان ریحانه
10 دی 91 19:37
ای موش موشک 7 ماهگیت مبارک
هما
28 دی 91 17:27
ماشالله ماشالله ماشالله.به به چه طلايي داري. التماس دعا.به من هم سري بزن.