هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

هستی مامان و بابا

10

1391/11/18 14:21
نویسنده : سهیلا
961 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ؛خوبی مامانی؟

دلم میخواست این پستهارو خیلی مفصلتر و کاملتر بنویسم اما به خاطر مشغله زیاد نمیتونم چند پست قبلی رو به خاطر وقت کم نمینوشتم تا وقت بشه کامل بنویسم اما انقدر طول کشید که موقع نوشتن دیدم همه چی قاطی پاطی شده و روزهارو فراموش کردم به خاطر همین از این به بعد به موقع پست میزارم و هر موقع وقت کردم تکمیلش میکنم اما دیگه نمیزارم فاصله بین پستا زیاد شه .

دختر ناناز مامان تو این ماه شما خیلی خیلی اکتیو شدی و سعی میکنی راه بری ؛ هنوز نمیتونی خودت از جا بلند شی ولی با کمک ما تا میتونی تاتی تاتی میری و اصلا یه جا بند نمیشی. دیگه روروئک دوست نداری .

وقتی تاتی میری دست دسی هم میکنی و همه رو نگاه میکنی تا تشویقت کنن

ایستاده نانای میکنی حسااااااااابی قربونت برم من عزیز دل مامان قلبماچبغلتشویق

داری دندون پنجم رو در میاری و به همین خاطر کمی اذیت میشی و زیاد حال و حوصله نداری بی اشتها هم شدی فدات شم ماچ

و اما عکسای این ماه :   

 آماده شدیم بریم بیرون 

 1

 

11

 

داریم میریم ولیمه مامان جون که از زیارت عتبات عالیات اومدن (تالار رویال)

هستی جونم

 

تاتی تاتی

 

خونه مامان جون (مامان من) داری ماکارونی میخوری 

 

ماکارونی

 

اواخر این ماه سیسمونی نی نی خاله جون رو بردیم همگی با هم چیدیم مبارکش باشه انشالله چند هفته دیگه امیرحسین کوچولو میاد و از وسایلی که مامان جون و بابا جون زحمت کشیدن براش خریدن به سلامتی استفاده میکنه

اینم عکس شما تو اتاق تازه چیده شده پسر خاله 

 

اتاق نی نی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ساناز
19 بهمن 91 21:12
سلام خاله جونم فدات شم ماشالله هزار ماشالله
لیلی مامان یونا
21 بهمن 91 16:40
ای جاااااانم خوردنی
آرین و مامانی و آرتین
22 بهمن 91 20:33
سلام احوال شما؟ ماشالله هستی جونم خیلی ناز و خوردنیه آرتین هم ماکارونی خیلی دوست داره و مثل هستی میخوره! مبارک باشه پیشاپیش قدم نو رسیده
شیما مامان شاهین کوچولو
15 اردیبهشت 92 13:18
سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. اگه دوست داشتین لینکمون کنید.