هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

هستی مامان و بابا

تولد یکسالگی

1392/3/15 13:55
نویسنده : سهیلا
5,831 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 عزیزم گل من تولدت مبارک بهترینها رو برات از خدای مهربون میخوام و از صمیم قلب امید دارم همیشه در پناه اون سالم و شاد و موفق باشیقلبماچماچبغلماچماچ

به دلایلی که در پست 12 ماهگیت نوشتم نشد که به موقع جشن تولد یکسالگیت رو بگیریم ولی تو اردیبهشت ماه که من عاشقشم دو تا جشن کوچیک خودمونی یکیش خونه مامان من و یکیش هم خونه مامان جون مریم (مامان بابایی ) برات گرفتیم که یادگاری هم عکس داشته باشی و هم دور هم به یاد یکسال پیش که خدا تورو بهمون هدیه داد یه روز شاد و به یاد موندنی داشته باشیم

دست همه اونایی که زحمت کشیدن و تو برگزاری جشنها کمکمون کردن درد نکنه به خصوص مامان جون ها و خاله جون ها و دایی جون که خیلی خیلی زحمت کشیدن لبخند

و البته تشکر ویژه دارم از همه دوستانم که چه با تلفن و چه ایمیل و چه نظرات وبلاگ تولد هستی ناناز من رو تبریک گفته بودن ممنونم ماچ

و دیگه بریم سراغ عکسها که خاله های زیادی خواسته بودن زود زود عکسای تولدت رو بزارم تو وب 

 

عکسای تولد مال تولدیه که خونه مامان من گرفتیم و متاسفانه از تولد خونه مامان بابایی عکسی که بشه تو وبلاگت گذاشت ندارم 

هستی من

 

تولد هستی جونم

 

هستی جونم تولدت مبارک

 

عکسای جیگر مامان

 

تولدت مبارک گلم

 

تولد یکسالگی هستی جونم

 

میز تولد

 

میز تولد

 

میز تولد

 

 گیفت

 

دختر یکساله ی من

 

کیک تولدت (تویتی)

 

ناناز خودم

 

هدیه ی فاطمه جون

هدیه ی همه عزیزانمون که زحمت کشیده بودن برات آورده بودن نقدی  و کارت هدیه بود و یه کادوی خیلی ناز داشتی از طرف فاطمه جون دختر همسایه ی مامان جون اینا که ساعت و چراغ خواب بود و تو عزیز مامان خیلی ازش خوشت اومد و حسابی کیف کردی از دیدنش بعدا عکسشو میزارم تو این پست؛ دست همگی درد نکنه انشاالله به خوشیاتون جبران کنیم و هدیه بیاریم براتونماچبغللبخند

 

زحمت تزیینات تولد رو خاله ساناز کشیده بود  دستت درد نکنه خاله جون خیلی قشنگ شده بود بغلماچخیلی خیلی دوستت داریمقلب

هستی و بادکنک

 

دوستت دارم عزیز مامان انشااللللللله تولد 120 سالگیت عسلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

فرناز/ مامان ریحانه
15 خرداد 92 23:32
لبخند زدی و آسمان آبـــــی شد شبهای قشنگ، با تو مهتابـی شد پـــروانه پس از تولــــد زیـیایت تا آخر عمر غرق بـــی تابی شد -----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~تولدت~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ مبارک گلم ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
فرناز/ مامان ریحانه
15 خرداد 92 23:36
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ عالی بود عزیزم
نازنین
16 خرداد 92 1:51
عزیزم چه دخمل نازی داری مبارک باشه تولدش خانومی . خسته نباشی مامان با سلیقه و مهربون
مامان پارسا
16 خرداد 92 8:17
عزيزم تولدت مبارك انشاءالله تولد 120 سالگيت
solmaz
18 خرداد 92 2:16
hasti jooon happy birthday to you تولدت مبارک خانوم خوشگله
سهیلا مامان درسا جون
18 خرداد 92 9:42
هزار ماشااالله
چه زود یکسال گذشت سهیلا جون
چشم به هم بزنی هستی گلم 10 ساله میشه، 20 ساله میشه و ...
و هر روز خانومتر و زیباتر میشه

تولدت مبارک عزیز دلم
هستی قشنگم
دست مامان و بابا و همه عزیزایی که واسه این جشن قشنگ و خاطره انگیز زحمت کشیدن درد نکنه
خسته نباشید همگی
و الهی همیشه جشن و خوشی باشه

هستی به دلم و در دلم می مانی

تولدت مبارک خوشگل خاله


ممنون سهیلا جونم

لیلی مامان یونا
18 خرداد 92 18:17
سلااااام
تولدت مبارک هستی جونم چه تولد قشنگی
دست مامان درد نکنه
خیلی لذت بردم عزیزم



ممنون عزیزم


شیما مامان شاهین کوچولو
19 خرداد 92 0:40
عزیزم تولدت مبارررررررررررررک ایشاله تولد 120 سالگیت چه ناااااااااز شدهههههههههههه


ممنون عزیزم

باران
20 خرداد 92 7:05
سلام عزیزم تولدت مبارک
یکسال از زمینی شدن فرشته ی کوچولومو میگذره
عشقم همیشه سالم باشی


ممنون عزیزم

sanaz
30 خرداد 92 0:12
قربون دخملي بشم كه 1 ساله شد ايشالله تولد 120 سالگيت ناناز خاله
·٠•● فـاطِــمِـہ ضُحی ●•٠·
1 تیر 92 17:04
وای چقدر نازه این دختر.واسش اسپند دود کن. از طرف ببوسش
سفانه
14 تیر 92 16:21
الهی من قربون این فرشته ناز بشم... توروخدا براش تا میتونی صدقه بذار سهیلا جون... خیلی خوشگله هزار الله اکبر... کیف کردم از دیدنش... دختر من دقیقا یکسال از هستی گل کوچیکتره... روی ماه خودتو و دخمل نازتو میبوسم
شیما مامان شاهین کوچولو
21 تیر 92 0:59
مامان هستی پست جدید نمیزاری؟ ما منتظر عکسای جدید و شیرین کاریهای جدید هستی جون هستیمااااااااااااا
نوشین مامان هستی
21 تیر 92 18:17
هزار ماشالا به جونش
مريم مامان كيارش
28 تیر 92 9:30
تولدت مبارك عزيزم
محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:46
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
دل آرام
18 مرداد 92 19:28
سلام توليد كننده انواع عروسك و اسباب بازي هستم در صورت امكان از سايت ما ديدن كنيد
صبا دوست هستی جوووون
25 مرداد 92 20:52
هستی جوووون واقعا خیلی خوشحالم از اینکه می توانم با اینکه از جشن تولد تو خیلی گذشته و من در ان جا حضور نداشتم از این طریق تولدت رو بهت تبریک بگم خیلی خیلی sory برای اینکه نتوانستم تولدت رو بهت زود تر تبریک بگم
امید وارم همیشه کنار مادر و پدرت به خوبی و خوشی زندگی کنی و به تمام ارزو هات چه در حال و چه در اینده برسی
happy birthday to you dear hasti

مرسی صبا جونم بووووووووووووس
فرناز/ مامان ریحانه
19 شهریور 92 1:36
سلام سهیلاجون خوبی ؟ دخملی خوبه ؟ نکنه می خوای تولد 2 سالگیش پست بذاری؟ رمز همون قبلیه برو خصوصی
مامان اراز
11 بهمن 92 2:08
الله ساخلاسین گول بالایین