هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

هستی مامان و بابا

تابستان 1392

1392/9/3 17:41
نویسنده : سهیلا
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

1

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

عزیز دلم هستی جونم شما  تابستون امسال شیرینترین دختر دنیا شده بودی با شیرین زبونیات که هر روز بیشتر و شیرینتر هم میشه 

 

پیشرفتهای کلامیت که فوق العاده بوده و دایره لغاتت بسیار بسیار سنگینه عسلم

شیطنت هم که هر چی بگم کم گفتم تمام اوقاتم فقط صرف بازی کردن و نگهداری از شما میشه و البته اطرافیان هم خیلی کمکم میکنند هر چند وقت یکبار برای تجدید قوا و گرفتن انرژی میریم خونه مامان جون اینا (مامان من ) و اونجا حسابی بازی و فعالیت داریم همگی ی ی ی ی

از اتفاقات مهم دومین تابستونت شرکت تو جشن عروسیه پسر عمه من (عطا) بود که حسابی به همه مون و صد البته به شما خوش گذشت.حسابی نی نای نی نای داشتی و تا مدتها بعدش هم با فیلماش مشغول بودی و اونارو آنالیز کردی و همه اعضای خانواده پدری منو به خوبی از رو فیلمای عروسی شناختی و کلی هم با فیلما میرقصیدی و من فرصت میکردم چند دقیقه ای به کارا برسم

 

اما خوب انقدر دیگه فیلم میدیدی که با بابایی دوتایی تصمیم گرفتیم فعلا تا مدتها کامپیوتر شما رو جمع کنیم تا شما اذیت نشی و به جای فیلم تولد و عروسی بهتر دیدیم فعلا به خط خطی کردن کتابات ادامه بدی عسل خانمچه ذوقی هم میکنی وقتی کاغذ و قلم میدم دستت مامانیقلبماچ

 

 

 

تعدادی از کلماتی که هستی بلای مامان میگه:

 

مامانو : مامان جون به دوتا مامان بزرگا میگی عزیزم

بابا دون : بابای من

دای دا : دایی جون

نانا : خاله ساناز

ددو( بالای د اول فتحه بزار) :امیرحسین (پسر خاله) به خاله سعیده هم میگی ددو!!!!!!!

منو (بر وزن عمو) : به عمو و بابای ددو و همه آقایون دورو برت میگی منو!!!!

اسامی رو هم تا حدودی خوب تلفظ میکنی از همه بهتر اسم پسر عمه ایلقار و میگی: ایقارایقار

 

هنوز عمه نمیگفتی اون موقعها

به زن عمو جون میگی نونو

فاطیما جون رو بی دو صدا میزنی

و .........................................

 

از اتفاقات خوب تابستون امسال هم رفتن به جشن تولد صبا جون (نوه خاله بابایی ) بود که تو یه جمع خیلی صمیمی و گرم تو روز عید فطر خونه مامان بزرگش برگزار شد و به همهگیمون خوش گذشت اما گلم یادم رفت بگم شما از اول تا دقیقا آخرین کف زدن جشن رو خواب بودی و اصلا تولد تولد یا به قول شما تلددو رو ندیدی ای جااااااان

 

 

عزیزدل مامان شما از موقعی که صبا رو دیدی  و خیلی خیلی از صبا جون خوشت اومد و باهاش دوست شده بودی به همه دخترای نوجوون میگی دبا (بر وزن صبا )!!!!!!!!!!!!z204683250

 

تو این روزا پسر خاله بابایی هم عمل استنت گذلری رگهای قلب داشت که گر چه روزای سختی بود ولی خدا رو شکر به سلامتی تموم شد انشالله همیشه سلامت باشن

 

 دختر خاله های بابایی با بچه هاشون و پسر خاله  با خانواده چند روزی اینجا بودن ؛ گشتیم و خوش گذروندیم 

 

 

1

 

1

 

1

 

3

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

هستی مامان تو خواب ناز (بعد از ظهر یک روز تابستانی)

 

1

 13

دختر ناز مامان آخر تابستون وزنت 15/5 بود و قدت 86 (ماشاالله)

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله نانا
3 آذر 92 16:49
ـخ فدای تو دخمل بشم من عسیسم هستی خاله
نوشین مامان هستی
4 آذر 92 1:31
خدا حفظش کنه ممنون نوشین جون
مامان آنیسا
4 آذر 92 10:07
ای جونم چه نی نی نازی وای مامانی از طرف من یه ماچ خوشگل رو گونه های توپولیش بزار ممنون مامان آنیسا جون؛ چشم اینم یه ماچ خوشگل
مامان آوا
11 آذر 92 9:32
مامان آوا
25 آذر 92 9:48
چه عكسهاي قشنگي. خيلي لذت بردم
شهرزاد مامان نگار
11 بهمن 92 10:29
واااااااااااااای چه دخمل نازی . دلم می خواد لپای خوشگلش رو یه ماچ محکم بکنم
رادمهر و مامان
15 بهمن 92 19:31
هزار ماشالله خدا حفظش کنه
مامان آراز
26 اسفند 92 10:45
هستی جان به مامان بابای خودش چی میگه ؟ماشاالله .یه ماچ گنده هم از طرف من
مامانی درسا
14 فروردین 93 3:20
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم
مامان آرتین
19 فروردین 93 13:46
سلام خداحفظش کنه .ماشاالله خیلی نازه.به وب ماهم سربزنین منتظرنظرات خوبتون هستم.باتبادل لینک موافقی؟
مرجان
30 فروردین 93 17:32
سلام مامان هستی خانم چرا وب دخمل نازتو آپ نمیکنی؟من با اجازتون وبلاگتونو لینک کردم چندین باره سرمیزنم تا هستی جونو ببینم اما خبری نیست انشاله درکنار هم سلامت و شاد باشین
مریم مامی آرین
26 مهر 93 21:03
چه عكسهاي نازی انشاله درکنار شما سلامت و شاد باشه
سارا شکيبا
9 آبان 93 8:08
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ___________________
محمد
21 آذر 93 10:17
    من باران اشکهایم را در ابر چشمانم پنهان میکنم و با لبخند پوچی به نشانه تایید سر تکان می دهم اما خودم میدانم که هر گاه درون خود را میکاوم به یک غم بزرگ میرسم و آن غم نبودن ((((***توســــــــــــــــ♥♥ــــــــــــــــــــت***))))
دیجیتال آرت
18 اسفند 93 20:03
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/