هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

هستی مامان و بابا

5

1391/10/16 23:50
نویسنده : سهیلا
994 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

سلام عزیز دل مامان، چند روزی دیر آپ کردم وبلاگتو ، ببخشید مامانی سرم شلوغه هم به خاطر عمل بابایی و هم به خاطر سرماخوردگی خودم که چند روزی برنامه هامونو به هم ریختن، اما دیگه شکر خدا الان که دارم پست جدید میزارم همه چیز روبه راهه و هم بابایی بهتر شده و هم من دیگه روزای بحران رو پشت سر گذاشتم .

دختر نازم ، هستی مامان ، این روزا انقدر شیرین و دوست داشتنی شدی که مامانی دلش میخواد قورتت بده . نینازه مامان خیلی خیلی اکتیو شدی یک لحظه هم سر جات بند نمیشی یا مدام در حال غلت زدنی و یا داری یه چیزی رو داغون میکنی ( یا روزنامه و یا کتابای داستانتو ) به برنامه های تلویزیون هم علاقه نشون میدی و قش قش میخندیقهقههتعجبسوال

منو بابایی حسابی لذت میبریم از شاد بودن تو و وقتی خوابی دلمون برات تنگ میشه بعضی وقتا بابایی میگه بیدارش کن بازی کنیم ولی زودی میگه شوخی کردم گناه داره بزار بخوابه چشمک

با تمام مشغله های که داشتیم بازم یه سفر کوچولو رفتیم و برگشتیم خیلی خوش گذشت با خاله ساناز حسابی گشتیم برای اولین بار بردیمت پارک و  کالسکه سواری کردی مامان جون، خاله جون کلی عکس ازت گرفته که بعدا خودش تو وبلاگت میزاره چون با گوشی خودش گرفته (مرسسسسیی خاله جونمماچ)

14 شهریور تولد مامانی بود (تولدم مبارک)

١٩ شهریور هم تولد خاله ساناز گل بود (خاله ساناز تولدت مبارک صد تا بوس برای ناناز جونم )قلبماچهورا

 

بغلخاله جون خیلی خیلی دوستت داریم  ماچ

 

 

دیگه بریم سراغ عکسا:

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله ساناز
22 شهریور 91 12:52
سلاااااااااام مامان سهیلا خواهری گلم تولدت مبارک وای جیگرمم که قلبونش برم ماهتر از همیشه عاشقشمممممممم
Mehrnoush
27 شهریور 91 23:14
خاله ساناز
27 شهریور 91 23:49
گل دخملم ناناز خاله روز دختر مبارک بهترین دختر دنیااااااااااااااا
لیلی
28 شهریور 91 14:44
عزیزم چه دختر ماهی ماشالله هزار ماشالله! قدر این روزا رو بدون من دلم میخواد یه دفعه دیگه دریا 5 ماهه میشد!
لیلی مامان یونا
28 شهریور 91 15:43
ای جااااانم ماشالله ماشالله .... اگه الان کنارم بود تا حالا خوده بودمش
آرزو مامان آرش
29 شهریور 91 10:10
ای جانم چه فرشته ناز و خوردنی ای ماشاءالله. خدا حفظ ش کنه دوستم.
فرناز/مامان ریحانه
30 شهریور 91 6:06
ای وای خداجون !!! یعنی دلم می خواد این دخملی نازنازی رو دو لپی قورتش بدم ها بس که خوردنیه(همشهری با لهجه ترکی گفتما) چه جالب مادر و دختر روز تولدشون چهاردهمه ! الهی 14 معصوم نگهدارتون باشه.
سفانه
1 مهر 91 17:50
واااااااااااااااااااااااااااای سهیلا تورخداااااااااااااااا اسفند دود کن واسه این دختر خوشگل خوردنیت.... قلبم اومد تو دهنم از دیدنش... من عروشم رو انتخاب کردم ههههههههههه خودش که جیگر مامانش هم که جیگر دیگه چی میخوام از خدا؟ عاشقش شدم.... الهی که همیشه سلامت باشه دوست عزیزم و براتون شیطونی کنه... از طرف من قورتش بده لطفا... بوووووووووووووووووووووووووس برای خودت و فرشته آسمونیت....
سفانه
1 مهر 91 17:50
راستی گلم تولدت مبارک باشه الهی که همیشه تو زندگیت بخندی و دلت شاد باشه در کنار همه کسایی که دوستشون داری
مامان آیدین
2 مهر 91 0:10
ماشالا هزار ماشالا چقدر نازه این جیگر طلا براش اسفند دود کنین چه لپای نازی داره دوس داشتم گاز گازیش کنم بووووووووووووس
خاله مریم
8 مهر 91 1:25
هستی جونم دوستت داریم
مهسا مامان پرنیا
8 مهر 91 1:27
سهیلا جون ماشاالله چه تپلیه دختر نازت خدا نگهدارش باشه
فرناز/مامان ریحانه
9 مهر 91 0:56
خصوصی
سهیلا مامان درسا جون
10 مهر 91 12:12
تولد مامان سهیلای گل مبارک تولد خاله ساناز عزیز مبارک هزار ماشاالله خیلی خوشمزه و خوردنیه دست خاله جون هم درد نکنه که عکسای به این خوشگلی از دخملمون گرفته تا ذوق کنیم یه عالمه بووووووووووس واسه هستی خوشگل
zahra
16 مهر 91 8:59
سلام به نویسنده محترم وبلاگ: هستی بابا و مامان" خانمی بنده مطالب وبت رو خوندم بسیار عالی بود.در آینده نویسنده خوب و زبده ای میشید.خداوند انشاا... دخملتون رو براتون حفظ کنه. یه سوال از خدمتون داشتم و اونم اینه که شما چطوری عکسهاتون رو در وبتون قرار میدی چون من میخوام عکس برادرزاده ام رو در وبم قرار بدم خطا میده که فایل شما نباید بیشتر از 150 کیلو بایت باشه.من اپم... بدو بیا وبم منو راهنمایی کن . سپاسگزارم
zahra
16 مهر 91 16:37
ممنونم سهیلای عزیز که به وبم اومدی. راهنمایی شما خوب و مفید بود.اما از راهنمایی شما در ارسال لوگوی بلاگ استفاده کردم. سوال بعدی من اینه که؛ عکسهایی که خودم گرفتم رو چطور میشه در ارسال مطالب استفاد کنم چون در ارسال مطالب یه آیکونی هست به اسم درج تصویر که ادرس عکس رو میخواد! خوب در این مواقع باید چیکار کنم؟
گوگولی وخاله ساناز
17 مهر 91 0:44
منتظر عکسای جدید هستی گلی هستیما نمیخوای آپ کنی؟؟؟؟؟؟ راستی سلام
مهناز
18 مهر 91 17:17
خدا حفظش کنه
مثل عروسک میمونه:

لیلی مامان یونا
23 مهر 91 16:20
سر نمیشم از دیدن این عروسک خوردنی