هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

هستی مامان و بابا

6

1391/10/16 23:57
نویسنده : سهیلا
2,185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان خوبی جیگرم؟

با چند روز تاخیر میخوام از روزای 6 ماهگیت بنویسم عزیز دلم

وقایع مهم این ماه بیشترش شیطونیای شما بوده مامانی؛ از اوایل این ماه تلاش میکردی که چهار دست و پا بری اما نشد و الان  بیشتر تلاش میکنی راه بری ؛ شاید شما هم مثل بعضی از نی نی های دیگه اصلا چهار دست و پا نگیری و بخوای راه بیفتی.سوال اما من دوست دارم چهار دست و پا هم بری دخملیه مامان خیال باطل

از صبح که با صدای جناب عالی بیدار میشیم تا خود شب سر و صدا میکنی و واسه خودت آواز میخونی البته گریه هم که جای خود دارد اصلا فراموش نمیکنی که هر از گاهی یه جیغ بنفش بزنی و  دقایقی مارو میهمان صدای نازت کنی عصبانی


هستی جونم خیلی خیلی خوشحالم که تو رو دارم و هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت میشم عاشقانه و جانانه دوستت دارم مامانی ماچبغل


 

28 شهریور تولد دختر عموت بود و روز خیلی خیلی خوبی داشتیم حسابی به هممون خوش گذشت تو هم خیلی شاد بودی و حسابی تعجب کردی و البته از شروع تولد تا وسطای مراسم خواب بودی

فاطیما جون اولید سالگرد تولدت مبارک امیدوارم همیشه سلامت و خندان باشی قلبماچماچبغلهوراتشویقماچ

تو این ماه بازم چند روزی مهمون مامان جون  اینا بودیم بعدش ما که برگشتیم خونمون مامان جون اینا چهار تایی رفتن مسافرت( تهران و شمال) و 1 هفته گشتن و با کلی سوغاتی برگشتن دستشون درد نکنهلبخندماچ (عکس لباسایی که برات آوردن رو تو روزای آینده اضافه میکنم الان عکس ندارم ازشون)

روز 17 مهر رفتیم خونه شادی جون برای اولین دیدارمون بعد از عروسیشون اونجا خیلی دختر خوبی بودی و مامانی حسابی کیف کرد از آرامشت- توپولیه من

فرداش یعنی 18 مهر واکسنای پایان شش ماهگیت رو زدیمو رفتیم خونه مامان جون اینا و چون شما کمی سرماخورده بودی چند روزی پدر مامانی رو در آوردی بقیه ش بمونه برا پست بعدی .....

تو این ماه با پستونک که خیلی دوستش داشتی خداحافظی کردی وقتی یه صبح از خواب بیدار شدی دیگه به هیچ وجه پستونک نگرفتی و البته شیشه شیر هم که برای آبخوری ازش استفاده میکردی دیگه نمیگیری

 

وزن تا پایان شش ماهگی :10:300 کیلو گرم

قد : 68

 

 

 

ناناز مامان شما تو تولد بغل خاله بابایی خوابیدی و منم بردم گذاشتمت تو اتاق تا راحت استراحت کنی و همونطور که گفتم تا وسطای جشن خواب بودی قربونت برم من

اینم یه عکس از میز تولد فاطیما جون (دختر عموت)

 

 

روز قبل از واکسن آماده شدیم بریم خونه شادی جون

روز بعد از واکسن که استامینوفن خوردی و خوابیدی

عاشق این عکستم داری کارتون میبینیماچماچ

 

اینم عکس لباسایی که مامان جون (مامان  بابایی) روز کودک برات گرفته بودن دستشون درد نکنه برا شما و فاطیما جون عین هم بود

 

خدایا ازت ممنوم به خاطر این نعمتی که به ما دادی و خواهش میکنم همه نی نی هارو از گزند  در امان بدار و هستی جون ما رو هم سلامت نگه دار

یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش

می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله ساناز
7 آبان 91 23:02
سلام هستی خاله الهی فدات شم دلم واستون تنگیده زود بیاین من عاشق همه عکساشم بوووووووووووووووووووووس
سهیلا مامان درسا جون
8 آبان 91 12:31
وای تو رو خدا عکسای هستی جونم و اینجا نزار میام میخورمش ها ماشاالله خیلی خوردنیه هزار ماشاالله اسپند براش دود کن گلم
سیما
13 آبان 91 21:20
salam jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigar che topoli shodi nazgole khale mashallah
رویا دختر آسمانی
13 آبان 91 21:22
خدا برات نگهش داره
Zahra
19 آبان 91 11:26
همیشه... حرف از رفتن هاســــــــــت... کاش کسی... با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد ...!!! سلام سهیلا جون.. خوبین؟ ماشالا چه دختره نازی دارین...خیلی عزیزه دخترتون... راستی خوشحال میشم به وبم سربزنین...
مریم مامان کیارش
20 آبان 91 13:02
سلام سهیلا جان .خوبی ؟ هستی خوشگلم چطوره؟ نوشتنم نمیاد !!!!!!! نمی دونم چرا ؟!!!!!!!!!
سفانه
27 آبان 91 3:28
وووووووووووووی الهی من قربونننننننن این نازدونه خانوم جیگر بشم آخه.... بابا نذار این عکسها رو مردم غش میکنن.... خاله فداش بشه با این لپهای خوشگل.... خدا حفظت کنه دختر.... هزار ماشاالله... هزار الله اکبر.... هزار تا بوس لطفا از طرف من بکن این گل دختر فرشته رو.... راستی روز تولدش هم با روز تولد شناسنامه ای من یکیه هههههههه.... خیلی هم تفاوت سنی نداریم.... یکم من بزرگترم
ninipics
24 آذر 91 18:40
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... هستی جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
ثنا
26 آذر 91 12:32
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید. توجه کنیدکنانتین ارلاس درسال1958نامه را دریافت نمودو ازمنشی خودخواست تا 12کپی تهیه نموده وآنهاراارسال نماید چند روزبعداودرلاتاری دومیلیون دلاربرد.
باران قلنبه
28 آذر 91 11:25
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5